SALARIZARE - PERSONAL

Resurse Umane

  • calcul preliminar al salariilor brute, nete si a costului salarial;
  • consultanta privind angajarile efectuate de clientii nostrii;
  • Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
  • Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor;
  • Intocmirea dosarelor de angajare;
  • Intocmirea contractelor individuale de munca;
  • Depunerea tuturor documentelor la Inspectoratele Teritoriale de Munca de care apartine compania;
  • Intocmirea adeverintelor de salariu;
  • Intocmirea deciziilor de incetare a contractelor de munca si a notelor de preaviz;
  • Servicii personalizate de resurse umane: - desemnarea unui inspector de personal autorizat, acreditat de Inspectoratele Teritoriale de Munca de care apartine compania, pentru a efectua inregistrari in carnetele de munca, pentru a pastra si tine evidenta acestora si pentru a mentine o legatura permanenta cu Inspectoratele Teritoriale de Munca de care apartine compania.

Salarizare

In principal executam urmatoarele lucrari de salarizare:

  • Verificarea certificatelor medicale primite de la salariati in timpul lunii;
  • Verificarea pontajelor si a listelor de prezenta intocmite de companii;
  • Intocmirea statelor de plata si a centralizatoarelor de salarii;
  • Intocmirea dosarelor de somaj;
  • Intocmirea statelor individuale de plata;
  • Intocmirea dosarelor de pensionare;
  • Transmiterea certificatelor medicale la Casele de Sanatate;
  • Intocmirea ordinelor de plata pentru plata taxelor si impozitelor aferente salariilor;
  • Intocmire depunere declaratii

In detaliu executam

  • Intocmirea declaratiilor de accidente si depunerea acestora la Casa de Pensii;
  • Intocmirea declaratiilor aferente salariilor si depunerea acestora la autoritatile competente, de care apartine compania: Case de Pensii, Case de Sanatate, Agentii de somaj, Inspectorate Teritoriale de Munca;
  • Intocmirea si Depunerea declaratiilor rectificative;
  • Intocmirea si depunerea statelor de plata a salariilor la ITM;